Graag nodigen we jullie uit op onze ledenvergadering op maandag 15 april om 20u00. Deze gaat door in Café ’t Druivenhof (Veurnestraat 22, 8600 Pervijze (Diksmuide)).

Eerst overlopen we kort de agenda voor de rest van het seizoen, er komen nog enkele toffe activiteiten aan, daarna verwelkomen we onze gastspreker. Niemand minder dan Yves Vanderhaeghe zakt af naar de westkust. Yves won 3 maal de Belgische landstitel en 3 maal de Belgische Supercup, was 48 keer Rode Duivel en was coach van onder meer KV Kortrijk, KV Oostende en KAA Gent. Het zal zeker de moeite lonen om deze topper te horen praten over zijn glansrijke carrière.

Na een korte pauze gaan we verder met de prijsuitreiking van onze vorige pronostiek en delen we ook een nieuwe uit. De strijd om de eindwinst ligt nog volledig open. Als afsluiter tonen we nog enkele clips van Voetbal Vlaanderen. Deze zullen worden besproken onze het alziend oog van Bart.

Wij hopen op een aangename avond en op jullie talrijke opkomst. Tot maandag!

Yves Vanderhaeghe: "Dat helpt ons goed vooruit" - KV Kortrijk