Statutaire ledenvergadering 27 september 2021

Naar jaarlijkse traditie staat in september een statutaire ledenvergadering gepland. Dit jaar gaat deze door op 27 september 2021 terug in café Sint-Hubert, Keiemdorpstraat 96, 8600 Keiem. Starten doen we om 20u.

Zoals alle andere jaren bestaat de vergadering uit twee grote delen, een beknopt statutair deel waarin we eventuele kandidaturen voor het bestuur bevestigen en waarin de boekhouding kan worden ingekeken. Naast het statutair gedeelte volgt het plezante deel. Hier komen de vaste puntjes aanbod zoals het woordje van de president als het woordje van het B.A.R.T. maar wordt daarnaast ook de winnaar van de eerste pronostiek gevierd en zal er terug een eerste miniquiz gehouden worden om de spelregels terug wat te testen.

Als kroonstuk op de avond mogen we Kevin Monteny verwelkomen. Veel uitleg over wie Kevin is lijkt ons overbodig. Wie zijn reputatie toch niet mocht kennen een kleine samenvatting. Kevin is assistent scheidsrechter op het hoogste Belgische niveau en is ook een van onze Belgische AR’s die ons vertegenwoordigd op internationaal niveau. Hij assisteerde al meer dan 200 wedstrijden in het betaald voetbal en kan ons dus zeker het een en ander meegeven van binnenlandse en buitenlandse ervaringen. Daarnaast is hij ook een trouw lid van de Oostendse vriendenkring waardoor hij op 27 september bijna een thuismatch speelt. Vooraleer hij zijn uiteenzetting begint is het de bedoeling dat we allemaal een liedje zingen want hij offert zelf de avond van zijn verjaardag op om voor ons te komen spreken.

We hopen dus op een massale opkomst om deze jarige topper te kunnen ontvangen. Gelieve jullie dan ook in te schrijven bij de reacties op de website of via mail naar het secretariaat.

1. Harley Deopere

11/09/2021 op 23:54